گیـاه دارویی ماریـانا به منظور تنگ صد درون صد با دستور استفاده 18+

این دارو ترکیبی از چندگیـاه بوده و ١٠٠% از طبیعیت گرفته شده. طریقه استفاده از پودر ماریانا از این داروی معجزه آسا هزاران سال هست که استفاده مـی شود و حتی درون کتابهای طبی کهن همچون کتب بوعلی و کتاب سینوهه پزشک مخصوص فرعون و …از خواص درمانی این دارو نام شده.

خواص ماریـانا:
از مـهمترین خواص این دارو کـه موجب محبوبیت آن شده هست تنگ بطور باورنی و افزایش لذت درون بانوان مـی باشد . طریقه استفاده از پودر ماریانا ماریـانا خواص زیـادی داشته کـه از آن جمله از بین بردن عفونتها و باکتریـها، طریقه استفاده از پودر ماریانا از بین بردن خارش و…

بوی بد ، ایحاد تعادل درون ترشحات زنانـه، بالا بردن مـیل ***** زنان و …..
امروزه داروهای شیمـیایی ، ژلها و کرمـهای متنوعی بـه منظور تنگ و افزایش لذت بانوان درون بازار وجود دارد کـه بی تردید استفاده از این ژلها بدون عوارض نمـی باشد ضمن اینکه نتیجه استفاده از این داروها موقت هست و به منظور هر بار نزدیکی حتما از این ژلها و کرمـها استفاده شود درون صورتیکه ماریـانا بـه علت اینکه١٠٠% از دل طبیعت گرفته شده هیچ عوارضی را درون پی نخواهد داشت ضمن اینکه نتیجه استفاده از ماریـانا درون مقابل داروهای شیمایی 1000 برابر بهتر خواهد بود و از همـه مـهمتر این کـه خواص این دارو که تا حداقل 15 روز بعد از استفاده همانند روز اول باقی مـی ماند و پس از مدتی استفاده واقعا از استفاده از خود ماریـانا نیز بی نیـاز مـی شوید.

نحوه استفاده:
برای بار اول یک پیمانـه از گیـاه (به اندازه یک لیوان) را با ٧الی٨ لیوان آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقیقه مـی جوشانید. بعد از سرد شدن جوشانده را از یک تنظیف (پارچه ای با بافت بسیـار ریز) صاف کنید بهتر هست این کار را دو بار انجام داده که تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. بـه اندازه یک استکان از محلول را جدا کرده و مابقی را درون یک لگن تمـیز ریخته و به مدت ١٥ دقیقه درون لگن بنشینید. با استفاده از یک سرنگ تمـیز ،درون را با یک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهید که تا محلول درون استکان تمام شود.

نکته قابل توجه اینجاست کـه شما درون همان ثانیـه های اول استفاده از این دارو متوجه اثر آن مـی شوید بطوریکه وقتی از سرنگ به منظور شستشوی استفاده کنید کاملاً تنگی خود را احساس خواهید کرد.

دقیقاً 10 روز بعد از اولین استفاده مـی توانید از دارو استفاده کنید این بار بجای یک پیمانـه از نصف پیمانـه و 4 لیوان آب و برای مراحل بعدی مصرف این دارو هر 2هفته یکبار مـی باشد.

پس از 3 ماه مصرف حداقل که تا یک سال نیـازی بـه استفاده از این دارو نمـی باشد چون خاصیت خود را حداقل که تا یکسال حفظ مـی کند.

بیشتر ببینید و بخوانید ???

علت سوزش و درد هنگام رابطه علت تیرگی کشاله ران و و درمان آن بهترین روش تنگ ورزش تصویری کگل ویژه دستگاه ی خانم ها اهمـیت و انواع پرده بکارت
: طریقه استفاده از پودر ماریانا




[تنگ با ماریـانا و روش های آن طریقه استفاده از پودر ماریانا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 01:09:00 +0000